fiaelisa

Kalashelg

Kategori: Allmänt

Tänk vad härligt det är när alla "måsten" plötsligt är få och man får en helg med bara massa kul! Det händer för sällan. Fast då går den förbi i ett svisch förstås men det är det ju värt. När guldtillfällena ges måste man ju bara passa på att bara ha det gott. Anna och jag tog minsann fasta på att "göra Göteborg" och lät lördagen vara ända till halv sex på morgonen! Och idag har jag blivit proppmätt på jordgubbstårta på mysig födelsedagsfika.

Den lekande helgen får visst dock sluta med lite läsning. Ett "måste" fanns det visst i slutänden ändå. Attans. Inget är fläckfritt. Men ett kan jag leva med. Tror jag... Jag ska åtminstone försöka att inte tänka på söndagsfilmen jag vill se och hur skönt det vore att gosa ner sig i soffan... Oj då, det kommer gå bra med den där läsningen hör jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: