fiaelisa

Hur många lingon

Kategori: Allmänt

Vaknade med en väldans energi idag. Lägenheten har sett ut som skit och jag har bara inte haft någon ork att ta tag i det. Men imorse flög jag upp, satte på en tvättmaskin, röjde prylar, drog fram dammsugaren, vädrade och kokade t.o.m. ägg till frukost. Hej å hå. Den där sparken i rumpan behövdes verkligen - ibland kan man gå och dra på något utan att först veta vad. Sedan spricker det upp.

Just nu lyssnar jag på ett helt underbart gäng som besöker Tv4:as morgonsoffa. Det är gänget som spelat in "Hur många lingon finns det i världen?" som baserats på Glada-Hudiks framgång. En verklig må-bra-serie med eldsjälar. Vill vill vill se filmen!

Kommentarer

  • Frida säger:

    Håller med dig till fullo om filmen kusin! :) Verkar helt underbar! Har du sett "i rymden finns inga känslor"? Den handlar om en kille med aspberger och är grymt bra! :) Puss!

    2011-03-14 | 15:32:21
    Bloggadress: http://fridacarlssons.blogspot.com
  • Fia säger:

    Åh nä jag har inte gjort det! Men jag har hört om den och nu när du också säger att den är bra vill jag ännu mer se den! :) Puss!

    2011-03-14 | 19:08:11

Kommentera inlägget här: