fiaelisa

Restaurangafton

Kategori: Allmänt

Det är inte varje dag man blir medbjuden på fin restaurang. Ikväll har jag nämligen fått träffa Anna och hennes syster och mamma. Jättetrevligt! Systrarna är tvillingar och jag har aldrig lärt känna någon tvilling så väl förut. Jag kan säga att det var faktiskt en aning skumt att ikväll hälsa på tjejen som var så ruskigt lik min kära vän. Men fasligt fort lägger man märke till olikheterna och varför jag aldrig skulle ta fel. Nog känner jag igen vem som är min tjej, det skulle jag aldrig tveka på.

Sjöbaren i Haga som är känd för sina skaldjur, fisk- och havsrätter levde upp till sitt rykte om ljuvligt god mat. Mums!



Jag börjar för övrigt kunna njuta till fullo av att själv vara på restaurang utan att tänka på rollen som servitris och "the 8 steps of service" att följa för att ge god service. Riktigt skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: