fiaelisa

Glader

Kategori: Allmänt

Helt rätt beslut att inte plugga idag! Har istället haft en så jäääkla trevlig dag! Refilling the batteries.

Fick precis se resultatet av vår första lilla tenta, det gick åt andra hållet än sämst! Wihu så härligt! :D Jag har också fått tag i ett par skor som jag så länge velat ha - nämligen ett par vinröda converse, dessutom på rea för halva priset!!! De fanns i min storlek, samt i typ stl 768, så jag hade tur där. Nu sitter jag med skorna påsnörade och är så nöjd att de kanske får sitta kvar hela natten. Jag är alldeles för uppspelt för att sova och firar med vad norrmän skulle kalla "nattmat". Inte nyttigt för någon men gott som hundan. Och nu ska jag lägga upp fötterna på bordet och beundra mina fina skor lite till :)

Kommentarer

  • Frida säger:

    Grattis gumman! :) Du är så duktig du! Kul med skorna dessutom, värsta klippet! :) Puss!

    2011-04-13 | 11:42:41
    Bloggadress: http://carlssonfrida.blogspot.com
  • Fia säger:

    Tack gumman! Ja jag är fortfarande supernöjd med pjucksen! :D

    2011-04-14 | 17:22:06

Kommentera inlägget här: