fiaelisa

Man är väl gift om fyllt 21 och flyttat hemifrån?

Kategori: Allmänt

Så är man tillbaka på praktik med full rulle från första stund. Idag har vi också varit ute och plockat skräp för att tänka på miljön. Ungarna samlade inte bara ihop flaskor och tomburkar utan hittade även gamla kläder, fågelhoklar, skor, porslin och bestick m.m. Inte trodde jag att vi skulle få med oss en hel soptipp av att bara vandra runt de närmaste kvarteren! Vad tänker folk med?

Jag blev idag också utfrågad av en kille som ofta kommer att tänka på saker apropå ingenting.

Den 11-åriga grabben:
- Hur gammal är du?
- 21
- Vart är dina föräldrar?
- I Östergötland.
- Är du gift?
- Haha neeej...
- VA!?

Haha, tydligen var han störtsäker på att jag var gift. Lite oväntat måste jag säga!

Ikväll ska jag, Anna o Liza dra igång våra middagskvällar och jag är först ut att bjuda in! Pressen är enorm. Dags att sätta ribban.
Nej, vi har kommit överens om att inte gå in i detta för allvarligt, gott och trevligt är ledorden och det hoppas jag att kvällen lever upp till! Dags att se över middagsplaneringen :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: