fiaelisa

Jag är en Bert

Kategori: Allmänt

Ikväll fick jag denna replik till mig: "Ända sedan jag såg dig har jag tyckt att du är en Bert". Va? Okeeej... "Ja, Bert har en sådan där skjorta!" Jaha. Det har han väl inte alls det. "Joo, det har han, precis en sådan." Sedan ändrade han sig och sa att jag förresten lika gärna skulle kunna vara en skogshuggare. Det var en skogshuggarskjorta.

Nog finns det många sätt att börja ett samtal med, men "ända sedan jag såg dig har jag tyckt att du var en Bert" tar nog priset i öppningsrepliker på min lista.

Nu har jag ett annat märkligt student-fyllekäk här, närmare bestämt ärtsoppa. Gott!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vadå Bert?? o skogshuggarskjorta sen,som om det var bättre.. Rak höger eller!!!?

    2011-04-14 | 17:06:27
  • Anonym säger:

    Förresten,jag har också ätit ärtsoppa idag så det är mat även för ickestudenter!

    2011-04-14 | 17:07:23
  • Anonym säger:

    Jo just det,det är ju jag Ia,hi hi!

    2011-04-14 | 17:08:09
  • Anonym säger:

    Eller hur! Bert! Jäkla pucko.

    Haha ja ärtsoppa går inte av för hackor inte ;)

    2011-04-14 | 17:21:15

Kommentera inlägget här: