fiaelisa

Besök från Växsjö

Kategori: Allmänt

Ikväll kommer besök från Växsjö!!! Ända till måndag får jag ha käraste Hanna här! Det är så. himla. kul. att få besök. Det blir nästan som att man själv kommer iväg på en mini-weekend som avbrott till det vanliga livet fastän man fortfarande är hemma. Man hittar på annat och glömmer tid o rum för ett par dagar. Vädergudarna har sagt att det ska bli fint väder och riktig vår så det tänker jag tro på! Jag gick dessutom runt och spred ut det igår när alla deppade över det fruktansvärda grå-vädret med småregn igår, så om det inte blir sol kommer jag nog få hatbrev från klasskamraterna! Nä, en första strålande april-helg vill vi ha.

Jag måste förresten fila på något första-april-skämt och ringa till morsan. Moahaha. Det hör till denna dag. Måste bara få igång hjärnan lite efter en heeel dag som fullkomlig soffpotatis - det var kul igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: