fiaelisa

Sicken 50-årsfest då!

Kategori: Allmänt

Vilken hejdundrande 50-årsfest det blev! God mat och dryck och underhållning och strålande humör från alla håll och kanter! Helt underbart att se all släkt och bekanta slå klackarna i taket och parta loss! Kvällen kunde inte ha blivit bättre och det var sannerligen en nöjd 50-åring som gick till sängs :)

För egen del var jag nöjd över att jag kom i mål med mitt tal som funnits lagrat i huvudet under en längre tid, (trots en tår... ingen kan säga att det var brist på känsla i det i alla fall! Men som sagt, det gick väl heelt okej trots allt!) samt så glad över min och Annas version av "Mamma Mia" med specialdesignad text! Tack vare fantastiske Henrik Bergions (musiklärare och proffsmusiker) komp blev framförandet allt vi hade hoppats! Pjuh! Han blev tillfrågad ca 15 min innan, p.g.a. att orkestern som jag hade haft kontakt med visade sig inte riktigt kunna kompa såsom vi hoppats på... PANIK 10 min innan gästerna kom! Så TACK Henrik som klarade ut det där på ett kick! Sedan rullade kvällen på som bara den med allt vad en fest innebär, jiha!

Blev en aning förvånad igår morse när jag vaknade kl. 10.40 och det var fullkomligt tyst i huset. Hahahah... Morsan och farsan är utslagna!!! Hihi! Men vid halv ett hade vi ätit frukost och var snart i festlokalen igen och röjde det lilla som fanns kvar. Sedan blev det en lugn och fin kväll i soffan och Anna och jag dukade upp kex och ost... Härlig helg :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: