fiaelisa

Kanske också ska börja tejpa

Kategori: Allmänt

En liten orkesterkväll piggar upp när man har lust att slå saker sönder och samman p.g.a. en mobil, en ynka liten rackarns (många svärord) - mobil. Jag är fortfarande arg, men det har lugnat sig. Jag tappade troligtvis den ur en halvstängd ficka när jag var försenad och sprang en kort liten sträcka. Plupp! Så var den i den slaskiga snön på gatan! Kan bara hoppas att jag har feeel.

Orkestern börjar gå mot konsert nu, så idag körde vi på med solist, så kl. 18 den 21 nov i St:Laurentii kyrka får ni titta in gott folk! Det blir nog fint det där. Med stycken på ca 5 sidor behöver man ju vända blad i ett passande skede, och då kom jag på en bra taktik idag, vilka sidor som passade att ha uppradade samtidigt. Då säger Eva-Lill bredvid att "jo vi gamlingar har redan tejpat ihop dom vettu! Så nästa vecka kanske du också har gjort det" Hon sa det verkligen med glimten i ögat!! Jaa du, kanske skulle tejpa jag med då till nästa gång! Haha, vi får väl se..;) 

Förberedelser: Jag fick höra idag av min körskollärare att min Akilles-häl i körningen är inte att hantera bilen utan mer om "förberedande planering och avsökande i trafiken, det är lite för mycket "hoppsan nu hamnade jag här ja!" Hehe...joo, det är väl lite så ibland. Lite att jobba på där fröken. Men det är ju mycket att vara uppmärksam på under 80 minuters mer eller mindre konstant rondellkörning!!!

It goes up, down, like a merry go round round...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: