fiaelisa

Mössor, massor massor med mössor

Kategori: Allmänt

På lördag fyller mor 50 år! Shit vad tiden går, då är det redan 6 november!!! Dagen till ära hittade jag ju en klänning, men det är ju ett bra tag sedan. Den är inte särskilt uppseendeväckande förutom att den har en rätt så skaplig urringning, vilket krävde något passande under. En effektiv liten runda på stan igår var precis lagom att råda bot på detta. Hade nämligen inte mycket tid alls. Började scanna igenom första bästa butik och hann hitta ett flertal fina mössor, finns ju maaaassor av härliga stickade stora mössor nu. Dock har jag inte hittat någon som jag tyckt har varit tillräckligt stor för mitt runda huvud och stora hår. Men det finns ju så många fina! Olika storlekar, former, stickningar och färger! Så igår, fick jag tag i några mössor och några bh:ar och stod i provrummet och provade dessa skilda saker samtidigt. Klockrent. Måste sett superfint ut. Man brukar säga att man ska ha rätt saker till det man provar för att framhäva det allra bästa, få till rätt outfit så att säga, men njaa, kanske inte riktigt följde alla konstens regler, men kom ju trots allt därifrån med två nya inköp! Körde på mössan direkt och knallade vidare! 

Större än vad den ser ut. Gos. Nästa gång blir det någon med lite rolig färg också. Kanske skulle köpa en regnbågsmössa, det vore väl kul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: