fiaelisa

Min röda lilla kompis

Kategori: Allmänt

Arrrh vad förbannad jag är!! Jag KANSKE har förlorat mobilen! :( Aaaahhh!!! FANS FAN om det är så, ursäkta uttrycket. Men, jag. blir. galen. Det finns EN möjlighet att den kan hittas i pappas bil som står på Audis parkering. Vi var nämligen där förut och bytte bil för att provköra en audi till imorgon bitti. Jag skulle vilja be gubbarna där gå t och bryta upp bilen för att hitta min mobil nu! Men det går väl inte riktigt för sig...buuu säger jag. JÄKLA skit om den inte är där. Då är den puts väck, borta. Då är jag den tredje inom min skara vänner inom en vecka klockrent... Det kanske var ett tecken förra veckan att en knapp lossnade - dags att skaffa en ny. Blä! Snälla säg att Fia har flax imorgon...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: