fiaelisa

Hamnar snart på "Bilstörda"

Kategori: Allmänt

Det kommer sluta med att jag hamnar som intagen på mentalsjukhuset "Bilstörda" - för de som inte kan köra bil. Yep, det blir kul.



Det kanske hörs att jag har en liten svacka i körandet? Det känns bara lite motigt just nu. Så ni behöver inte fråga hur det går - det går dåligt. Punkt.

Idag har jag trots allt en dubbellektion och då ska jag visst köra på enkelriktade gator en del för det har jag visst inte gjort "så kolla upp vad man ska tänka på då! Det är inte alltid så lätt som man kan tro!" Pfh, är väl bara och köra? Enkelriktad gata=kör, eller? Hur som helst lär jag ju få det utrett idag och som med allt annat finns det säkert en uppsjö med regler vid detta tillfälle också, det ska man ju inte tro nåt annat. Sedan ska i alla fall Oscar och jag plugga körkortsteori, bara att kämpa på i motgången ändå helt enkelt! Biljävlar  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: