fiaelisa

Ett C kanske är alltför viktigt i vissa fall

Kategori: Allmänt

Fasen då! Just nu tycker jag att pass, namn och bokning av flyg känns väldigt komplicerat. För det första fungerade inte ett engelskt VISA-kort som borde ha fungera och sedan kom jag på att mitt namn återigen ställer till det. För nu heter jag nämligen som jag ska, helt lagligt, alltså enligt folkbokföringen. Förr hette jag Karin Sofia Elisabet Karlsson men NU heter jag Sofia Elisabet Karin Carlsson. Det är ju jag, så det känns bra! Problemet är ju bara att jag inte har ett pass som matchar detta ännu... Aaaarh!! Gubbarna i passkontrollen kan nog bli en aning tjuriga. Jag vet dock inte HUR tjuriga de potentiellt skulle kunna bli.., men det känns ju som att det är bäst att höra efter med Polisen innan man bokar och har betalat ett antal tusen och sedan kanske inte släpps in i landet over there - USA.

Jag ser galet mycket fram emot januari. Då kommer det att hända så jäkla mycket kul på så kort tid!! Ååååhh!! Siste veckan har så mycket fallit på plats, och nu är pass-frågan och bokningar det som saknas....

Tålamod är min bästa vän...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: