fiaelisa

En uppföljare

Kategori: Allmänt

Oh nu har det varit fullt upp här sista dagarna med massor olika upptåg! Jag måste ju bara berätta uppföljaren på "Fia med mor går på stan och letar party-stass". Jo, efter tveksamheten i provhytten förra veckan så kom hon ju hem med en klänning men kom på att hon VAR INTE NÖJD. Nähä. Så det blev ett nytt försök. Jag drar på mig tålamodet igen (trots allt har jag redan ärligt sagt att jag tycker och tror inte att hon kommer hitta något snyggare än den hon redan köpt). Vi strosar igenom nya butiker och mamma provar för fullt! Hon är på alerten och klänningarna går snabbt in och ut medan vi diskuterar. Så plötsligt hittar hon "the one and only"!! Den ultimata som hon bara trivs sådär superbra i. Åhå! Kanon! Jag tycker också att den är helt okej, gud vad roligt att du blev så nöjd nu:)

Så kommer vi hem och den åker på. Och Robban spottar ut: Ja men den andra var ju lugnt snyggare. 

Spiken i kistan.

Så blir det att spegla sig här och där..och här och där...sedan byta stass (under tiden fråga massa frågor om de olika två stasserna) och sedan provar hon den hon köpte förra veckan...går runt och runt och runt i den...provar med olika grejer och säger till slut med största glädjen "Asså nu känns den här verkligen HELT RÄTT!" 


Gud så rolig hon är ibland :) Jag undrar vad hon kommer ha på sig till slut...

För övrigt har jag fixat klart sånghäftena nu som jag klippt och klistrat på! Hej å hå jungman Jansson...

Kommentarer

  • anna säger:

    kaffe kaffe kaffe konjak och likööör...!

    2010-11-04 | 23:32:33
    Bloggadress: http://annnnaandersson.blogg.se/
  • Ulla svensson säger:

    Känner igen detta alltför väl!Har nog fått dessa gener av fastrarna!!!!!!!!!Vi ses!

    Ps.hon har alltid fina kläder.Ds.

    2010-11-05 | 06:55:11
  • Fia säger:

    Ja det är nog så Ulla! Något obotligt som sitter i generna! haha..men hon kommer nog vara nöjd imorgon till slut! Vi ses!



    Och Anna: VAD vi ska klämma i på "kaffe-sången!"

    2010-11-06 | 00:20:37

Kommentera inlägget här: