fiaelisa

Bambi på hal is

Kategori: Allmänt

Jag fick nyss ett förslag om att åka skridskor på fredag! JAG! Åka skridskor! Bambi på hal is, hallelulja. Det vore en syn för gudarna kan jag tala om. Det har jag nog fasen inte gjort sedan jag var fem, men det vore nog också kul! Ha! Dock lite annat under fredagen så vi får spara det, och skjuter säkert därmed upp både benbrott och ofantliga blåmärken;) Men man ska ju ge sig på grejer för att upptäcka nya nöjen såklart. Jag vill fasen lära mig att åka skidor, utför! Ordentligt! Det ser ju så himla skoj ut, och jag känner mig nästan lite skamsen som inte kan eller har provat sedan jag var en halvmeter lång och höll fast i mosters eller pappas stavar och gled lite sakta och fint bakom dem nedför en lagom sluttning. En skidsemester måste det bli en vacker dag. Fast blir det en resa under denna vinter så bär den av till värmen, det är ett som är säkert... : )

 Bekvämt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: