fiaelisa

Får jag lov att bjuda på dagens tabbe?

Kategori: Allmänt

Tiden rullar på här medan Anna ligger och steker i Grekland! Rackarns vad brun hon kommer vara när hon kommer tillbaka. Själv hade man ju lite färg ett tag med den är som bortblåst nu när solen har lyst med sin frånvaro den senaste tiden. De senaste dagarna har jag i stort sett inte varit hemma alls. Jag har jobbat kvällar och resten av tiden har jag varit med Simeon. Tänk att jag skulle skaffa en pojkvän här - så jävla otippat. Vi kom fram till idag att vi är en sorglig kärlekshistoria - det är vad vi är. "Du vet att det är just sånt här folk gråter till på film" sa Simeon. Mmm....

Över till något roligare. Jag gjorde bort mig idag. Skapligt. Men det var hysteriskt kul.

Igår kväll var nämligen Martin, Sivan och Simeon ute och tog ett par drinkar efter jobbet och Sivan börjar stöta på en tjej. Hennes yttre var inte direkt till hennes fördel och vi försöker avråda Sivan från att begå ett stort misstag. Det visade sig att han skulle vara väldigt nöjd med sitt val i slutet av aftonen trots allt... Detta bekräftar Martin till mig via sms som jag ser på morgonen.

Så får jag ett inkommande samtal från Sivan vid lunch-tid idag. Både Simeon och jag laddar stenhårt för att göra narr av kraken. Utan att säga hej eller något annat tar jag emot samtalet och utbrister "HAHAHAHA!!!" och Simeon sjunger i bakgrunden "I like BIG BUTS and I can not lie..." Så efter att jag hånat färdigt hör jag bara restaurang-sorlet i bakgrunden. "Hallå...? säger jag..? (Jag hör att någon är där) Är det Yogi..?" Så efter några sekunder gapskrattar någon hysteriskt i andra änden! "Hahahhahah!" Och när han lugnat sig, säger han..oahaha....jag kan också skratta Sofia! Det är min chef, resaurangchefen Michael som har ringt mig. Oj, shit, hahha, hej du! Han ville prata lite om skattepapper och semesterdagar. Guuud så roligt det var. Jag förklarade ju inte direkt varför jag bara skrattade när jag svarade... Vilken chock han fick! Men jag gjorde nog hans dag tror jag;)

Nu ska jag göra mig redo för att gå ut och fira Lauren Stanfields födelsedag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: