fiaelisa

En jattebra sista helg

Kategori: Allmänt

Utgangen i fredags var sa. himla. lyckad! Jag gjorde lite kak har forst till Lauren, Martin, Anna och grabbarna innan vi begav oss mot kanalen till ett stalle med billiga drinkar. Varmen den har helgen har gjort att man kunnat sitta ute sent och njutit! Sa det gjorde vi och folk ramlade in sa smaningom efter jobb och annat och dar fanns senare ocksa Lauren S, Sam E, Natasha, Anand, Rich, Airleen, Yogi, Simeon, Dave, Petr och Sivan. Det bar av till Bella innan Rock city's Love shak dar vi dansade av oss ordentligt till smatimmarna;) Sedan ett glas pa standard-Turf och sedan tillbaka till Bella och borjade laga pizza halv fem pa morgonen. Wiiie vilken bra kvall det blev! :D

Madde alldeles forvanansvart bra under lordagen och da gick Simeon och jag en runda pa stan och spenderade lite tid vid Waterfront med mat och dryck i det stralande solskenet! Idag var vi i Arboreutum park och gaspade i solen igen en stund dar det ocksa var lite marknad och fuuullt med folk som ville hitta en grasplatt. Sedan var det dags for mig att ga in till jobbet och ta det sista riktiga farvalet. Jag var dar ett bra tag och at och pratade och sog at mig lite sista Bella-atmosfar innan jag till slut borjade krama om dem en efter en. Det gick battre an vantat men tararna kom ju forstas... Och sa far man hora sa otroligt snalla kommentarer att man faller en tar for det ocksa... Oooh vilka harliga manniskor man har fatt lara kanna. Flera av dem kommer jag alldeles sakerligen se igen, det vet jag, och tiden pa Bella kommer jag alltid att minnas med ett leende pa lapparna. Det blev ett bra och varmt hej da - sadar sa att man grater men nastan ler pa samma gang. Darefter satt jag och kocken Petr pa Market Square ett tag i solskenet innan jag pallrade mig hemat.

EN natt kvar nu, imorgon natt aker vi namligen kl. 02 och da svar jag pa att jag inte kommer att ha en minuts somn fore klockan ar slagen. EN person kvar att krama hej da. Jag ska traffa honom lite senare ikvall och jag vet faktiskt inte hur det blir att saga hej da till honom.

Jag har sagt det tusen ganger och jag sager det igen - jag fattar inte att det ar slut nu. Inget mer Notts. Jag kan inte fatta det. Jag ar trots allt jatteglad att min sista helg har varit sa himla bra. Om inget ovantat intraffar innan i morgon kvall sa blir det verkligen att lamna med flaggan i topp.

 Lauren Long och Martin när kvällen tar sin början.
 Sam Emery, Anna Collins 
  :) 
 Yogi är ohyggligt mycket gladare och trevligare onykter en den torra chefen han är på jobbet. Tummen upp för det! 
  Daves panna avslöjar hans solande under dagen:P     Någon är lycklig efter att specifikt ha valt ut 44 st majskorn till sin pizza. 


   (Måste bara säga att den här herrn åt två magnum och en cornetto inom en timma för att det var så fint väder. Vad ska man säga - engelsmän och sol helt enkelt;))        En sista måltid på Bella innan avsked... Still smiling...    Är damen redo att åka nu? 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: