fiaelisa

Bye Bye Sophie, baby bye!

Kategori: Allmänt

Nar jag kom till jobbet idag sa var det forsta Lauren sa att "Sofia det ar sa snart du aker! Du ar ju inte pa schemat for nasta vecka!" Va!? AR jag inte? svarar jag spontant! "Na, for du aker ju, inte sant?" Ja men jag sa ju att jag kunde jobba till 19:e och nu plotsligt har jag mitt sista shift NU pa torsdag:( Gaaah jag dor, ge mig mer shift! Jag pallar INTE att bara vara har och ha sagt hej da till jobbet och bara vanta pa att Anna ska komma och flyget till Sverige. Min chef bad lite halvt om ursakt (tyckte val att jag var lite halvrolig ocksa som inte ville halla mig borta) och sa att han nog kunde fixa ett par shift till, mandag och tisdag kanske. Tack :) Alla vet ju att jag ar inne pa slut-tampen och koket hade hort att jag hade mitt sista pass pa torsdag och kom med alla karleksforklaringar om hur de inte skulle klara sig utan mig och att de var sa lednsa. Sa sjong de gang pa gang nar jag narmade mig koket... Ni vet laten "Bye Bye Baby" av Bay City Rollers? (Om inte  - sok pa Youtube, jag kan inte det har med att lagga in en ruta sa att ni kan hora den har.)  Men de bytte ut Baby mot Sophie :) Haha, de far mig minsann att le.

Idag har jag shoppat igen! Inforskaffat mig ytterligare ett par skor, en kofta och sa eeeeeen ny kamera! Woho! Det hade jag inte velat kopa. Egentligen. Jag var sa illa tvungen efter att den andra gick sonder. Minimum-avgift for att se vad som var fel och om den skulle ga och laga var 130 pund. Hrm, nej tack, da kan jag lika garna kopa en ny for en billigare penning som t.o.m. ska vara battre an den jag har. Sa nu har vi den har och jag har laddat den men kan inte fa igen luckan. Hur ironiskt ar det? Bade jag och kameran behover nog sova nu, sa tar vi nya tag imorgon istallet med att fa igang den lille.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: