fiaelisa

Tiden gar for fort nar man har roligt

Kategori: Allmänt

Det ar nagot som stammer det -gud vad tiden bara springer ivag! Varen ar har nu och det ar ljummet ute och tjejerna kom och akte! Men attans vad roligt det var att ha dem har:) Vi fyllde rummet och sova alla sex dar bland alla skons grejer. Dar spenderar man ju trots allt inte sa mycket tid, vi hann med mycket shopping, trevliga fikastunder och middagar, biobesok och en riktig dunderutgang deras forsta kvall i Notts! :D Sa vi var nog alla nojda med hur vi spenderade tiden tror jag;) Tack igen for att ni kom :)

Nasta helg sa kommer min mamma och pappa hit och besoker ocksa! Det kanns ju ocksa helt galet att de faktiskt ska komma HIT och se hur man har det. Jag far forsoka varna for att vart hus har lite av en hippie-stampel och att kockarna pa jobbet planerar busigt att beratta en massa lognaktiga rovarhistorier om mig for att forsoka skramma mina stackars foraldrar. Det ar ju snallt det! Jag tror dock att det ar mycket snack och liten verkstad - om jag ska vara arlig sa ar nog det typiskt for kock-slaktet:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: