fiaelisa

Mamma och pappa!

Kategori: Allmänt

Ikväll är dem här! Oh det kan jag inte bara fatta:) Och jag är ledig hela FYYYYRRRRAAAA dagar, yeeehuuu för det! Plus att jag har ett bra schema för nästa vecka;) Jag har ledig dag nästa lördag också vilket passade utmärkt eftersom det är Windys 40-årsdag och stora fest med 70-talstema. Det blir cooooolt.

Veckan som gått har stretat på som alltid med jobb och utgång men vårvärmen är nu en slående förändring i vardagen. Igår satt jag och Simeon i bara tröjor vid floden med Cody och Jess och njöt av att få insupa solljuset. Där var det också hundratals påskliljor som jag nu har lärt mig heter "daffodils". Krokus visste han inte så vi bestämde att de kunde få heta "crocus" på engelska också, och komiskt nog så när jag slog upp det så var det just det dem hette också!

Nu ringde min chef från jobbet precis¨. Jag tar nu tillbaka att jag är ledig fyra dagar i rad. TRE dagar i rad blir det för jag ska nämligen jobba kl. 12-16 idag bara för att jag är så snäll. Men chefen ursäktade sig att han ringde på min lediga dag och han visste ju att mina föräldrar kommer och så sa han att han ville att jag skulle ta med mina föräldrar in till Bella någon gång under helgen så skulle han stå för hela middagen med mat och dryck som ett tack för att jag har ställt upp så mycket. Nog för att han är en skit ibland men ibland är han ju riktigt rakryggad måste jag säga. Dags att göra sig iordning då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: