fiaelisa

Finbesok imorgon!

Kategori: Allmänt

Tre langdagar pa jobbet satter veckan fart med men sa imorgon kommer tjejerna hit!!! Det ska bli sa roligt sa det ar inte klokt:) Vi far passa pa att utnyttja tiden sa gott det bara gar och det blir en utmaning att hinna med alla godbitar. Lite av varje far vi se till att det blir: umgas kring god mat, partaja, shoppa, halsa pa jobben och ta ifatt det senaste tjejsnacket;) Idag jobbar jag kl.12-stangning igen och kl. 08.40 imorgon bitti ska de komma inrullandes till tagstationen...wiiie!
Ps. Jag hoppas att de har med sig ordentligt med klader att sova i sa att de inte fryser ihjal pa kuppen nar de besoker Beauvale Road. Det vore ju ett smarre slag for den glada stamningen.
Nu ar det nedrakning!

Kommentarer

  • Felicia säger:

    Hahaha fin bild du valde då! :P Men ja, jag tog faktiskt ordentliga pyjamasbyxor med tanke på vad ni sagt om kylan.. Men jag är ju inte så frusen av mig, och dessutom tänkte jag att om vi är många på en liten yta borde det ju bli varmare! ;) ses snaaaaart!

    2010-03-10 | 14:19:20
    Bloggadress: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: