fiaelisa

BUUU för kvällsjobb! Redan efter andra kvällen...

Kategori: Allmänt

Det är ju tur att somliga har möjlighet att ses dagtid nu när jag har dragit nitlotten att jobba kväll mån-tors den här veckan! Idag kunde Felicia och jag luncha i Norrköping innan våra respektive jobb och imorgon ska Charlotte bege sig till Hälla! Åh så bra:) Det är ju inte helt hundra kul att komma hem till Sverige direkt till jobbet och gå runt där istället för att göra annat trevligt. Särskilt när man har varit ett gråtande vrak ibland under den senaste tiden och man känner att det vore rätt trevligt att få träffa dem man håller av här hemma också för att försöka smälta omställningen... "Galette med romröra, crêpes med jordgubbssylt, lammfilé, smaklig måltid, hej då, nu går jag och gömmer mig i diskrummet, tack."

Jag har inte ens tagit en fika ihop med mina föräldrar i lugn och ro. Det kanske kan genomföras nästa vecka om vi har flyt. Jag kan ju fasen inte vara den enda som ska jobba kvällar! Nej, då blir det att slå näven i bordet. Någon måtta får det väl vara. Nu ser jag jättemycket fram emot en fredagkväll med tjejerna! Förhoppningsvis blir det av om organiseringen går som det ska:) Och så Mormor och Morfars guldbröllopsfirande på lördag! Det ska bli så kul! Att få träffa hela tjocka släkten också:) Tänk att de gifte sig 5 juni 1960, tänk att de har varit gifta i 50 år. FEMTIO ÅR! Oj oj oj, det är många år. Undra om man själv kommer att vara gift en liten tid, ett år eller två - eller femtio. Den som lever får se. Enligt mediumet skulle jag ju träffa min svan om en sisådär fyra år tydligen. Det ni, det är väl spännande.

Kommentarer

  • Frida säger:

    Sv: Visst är det så söta du! Tycker vi sköter oss alldeles utmärkt i så fall! :) Vilken tid jobbade du på söndag nu igen?



    Slå näven i bordet du! Det behövs ibland!



    Puss!

    2010-06-02 | 09:56:22
    Bloggadress: http://fridacarlssons.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: