fiaelisa

Tågluffarplanering

Kategori: Allmänt

Två lediga dagar i rad - waaaaaaha!!! Samt att jag inte börjar förrän kl. 16 imorgon, inte att förglömmas. Idag blev det en långlunch med Anna, vi är ju så himla vana vid att ses så vi måste ju bara se till att hålla oss uppdaterade i varandras liv : ) Vem vet hur det ska gå när vi blir separerade till hösten? Det blir något nytt... buu... alla tummar ner.


Juni rullar på och tiden kommer nog att gå alldeles otroligt fort till den 5 juli då Charlotte och jag lämnar Sverige och ger oss ut i Europa via tåg! OOOOHHH det ska bli så kuuul!!!!!!! :D Vi har planerat ikväll och kommer att boka våra respass och första biljetten till Berlin, om det nu blir från någon svensk stad eller från Köpenhamn. Hela rutten är inte exakt planlagd och HELT kommer vi nog inte se förrän efteråt, hur det blev, vad som passade bäst. Än så länge kan vi nog säga att det i alla fall blir Berlin --> Prag --> Wien--> Budapest --> Split --> Rom, sedan någon som Pisa --> Marseille eller Nice --> Barcelona, lite oklart vad vi gör för stop därifrån till Amsterdam --> Köpenhamn och hem. Det ska bli spännande och se som sagt hur fel den här planen visar sig vara när vi är tillbaka i början av augusti! Eller om det blev ungefär denna rutt. Jag är så himla taggad! Aarrwwh! 

Plus att jag pratade med Ellinor ordentligt idag och blev ytterligare taggad för en annan stad! G Ö T E B O R G ! Som ska bli min nya hemstad! Oh vad mycket att se fram emot! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: