fiaelisa

Planering för luffarna och längtan

Kategori: Allmänt



Här satt vi i gröngräset för ett par veckor sedan och hade vår supermysiga tjejkväll! Ikväll blir det luffplanering - kanske sitter vi i gröngräset då också, det vet man aldrig, men boka vandrarhem i Berlin är något vi iaf ska få avklarat! Om en vecka sitter vi där på första tåget på resan:) Hihi.. Jag har inte hunnit fatta att jag snart är på resande fot igen - för att vara borta en hel månad! Shit vad mycket vi kommer att vara med om! IIiiiiiiiihhh vad kul! Backpacking-ryggan ska på igen, det känns kanonbra:) 

Det är ju först något annat som ska hända den här veckan och... SOM. JAG. LÄNGTAR.

Jag längtar...
... Jag längtar
Jag längtar...
... Jag längtar

Jag längtar fan ihjäl mig!!!

Jag vill ha tisdagmorgon - nu!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hej Sofia!

    Gud vad du reser och far hela tiden, man ser det på facebook hela tiden, haha! Blir lite avis...

    2010-06-30 | 11:18:10
    Bloggadress: http://annmell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: