fiaelisa

Något i hästväg

Kategori: Allmänt

Det blev rida av. SÅ härligt det är! Åh jag kommer nog alltid att ha en hästådra i mig! Det är njutbart att sitta på hästryggen:) En fantastisk sommardag var det och vi skrittade och pratade samtidigt, moster Ia och jag, medan solen strålade ohämmat. Svart-Nils släpade dock fötterna lite mer efter sig en före ibland och snubbalde till ett antal gånger - en gång t.o.m. så att han var nere på frambenen en sekund! Hahah! Men gud vad gör du!? DET har jag minsann inte varit med om förr. Det var något i hästväg. Sedan blev det lite chill på verandan och en supergod grillmiddag. Gud vad man hade lust att ta tåget och bussen tillbaka för att jobba kl.16-22.45. Inte skitsugen på det kanske. 

Jag ser fram emot att snart ha min sista dag för att vara ledig i över en måååånaaad!! Jag var ju dock tvungen att ta lite extra ledigt för att Simeon ska komma, men när jag ska jobba både midsommarafton och midsommardagen så kan jag väl vara värd det? Jag sa till Simeon förut när vi pratade i telefon att "om du inte skulle komma så har du inte bara krossat mitt hjärta utan du har förstört min midsommar också!" Heliga grejer. DÅ kände han verkligen pressen...heheh...

Imorgon bär det av mot Göteborg och LISEBERG!!! YEYA!!!

Det var ju synd att inte kameran var med under ridturen som Ia poängterade. Här är vi och friluftar i Österrike förra året för att bjuda på någon annan härlig vy:)

 Är avis på att ni ska dit i år igen...

Kommentarer

  • Ia säger:

    Ja,det blev ju en riktigt härlig tur trots att du fick rida på klumpfot. En najs bild fick du till också, dock utan hästar men med andra snyggingar!

    2010-06-19 | 01:59:08

Kommentera inlägget här: