fiaelisa

Fia the crayfish

Kategori: Allmänt

Idag sög Challe och jag åt oss solen och pratade och pratade länge!:) Vi har också ännu en gång konstaterat att Skype is the shit - vi har ju liksom pratat ordentligt flera gånger vilket gör att det känns som att vi sågs i förra veckan i princip, himla bra. Vi pratade också lite om vår Europa-turné som går av stapeln i början av juli - tänk vad fort tiden kommer att gå till dess, det rullar ju på som attan redan. Lagom till mösspåtagningen hann vi köpa superdupergod glass på konfekthörnan och mingla med gamla Nyströmska-lärare. Där fanns bl.a. en Eva Svanberg, Göööran, Ola, Lena och en alldeles frenetisk glad Benny Möller:) Himla kul att få se dem faktiskt, det var ju faktiskt två år sedan. Där stod de glada studenterna och såklart kom minnena tillbaka. Till alla er som kommer ihåg brännbollen efter vår mösspåtagning - Fy. Fan. va kul det var!!!

Trots att det tog emot att dra på sig arbetsuniformen idag så var jag ändå på gott humör efter den härliga dagen och kvällen flöt på för det var rätt många som pallrade sig förbi Bondens denna sommarkväll. Jag insåg också att jag minst sagt hade fått färg under dagen... Ojsing!:) Det var nog tur att Challe och jag var tvungna att lämna solstolarna vid en viss tid idag annars hade jag nog varit en jävligt kokt kräfta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: