fiaelisa

Blev det någon bokning eller...?

Kategori: Allmänt

 Den här trion fick Dagens ros idag! Det var ju kul! Tack så himla mycket mormor och morfar vad ni är gulliga:)



Tydligen så hade Simeon problem idag när han väl fick tag i en dator och skulle boka för Ryanairs hemsida sa "ERROR" gång på gång på gång.. Och till slut vid ytterligare ett försök fanns inte ens hans alternativ kvar längre och den måndagen blev svindyr. Jaha, tänkte jag, då kommer han inte då. Så säger han "så jag tänkte att jag kanske kan ta tisdag-lördag istället, vad säger du om det?" För det första vet jag att han i princip inte får vara ledig varken fredagar eller lördagar så jag blev lite paff och tänkte om det ens var möjligt, ja för mig går det bra, men kan DU det?

En minut senare har han bokat.

Iiiiiiiiihhhh!!!!!!!! Va!? Nä!? Har du bokat nu? Säkert? Aaaahhh!!! :D Jag kunde inte fatta det och det kan jag fortfarande inte. Jag var på jobbet i omklädningsskrubben och när jag kom ner till restaurangen igen var jag så exalterad att jag höll på att dööö! Karin, han KOMMER! :D Nä gör han!? Dubbel high fiiiiive!! Haha... Jag var ganska... bara en liten smula sådär... glaaaaad (!!!!) kan jag väl erkänna...:) Den 29 juni-3 juli kommer han att vara här. Ni som har minnet med er kanske har någonstans i bakhuvudet att "Var det inte den fjärde de åker ut på luffen..?" Ähh...jooo...dä bläjr ju läjte tajt dö... men... det är inget nytt för Fia. Challe som sa igår när vi diskuterade packning "Känner jag dig rätt så kommer du packa allt dagen innan." Ja, eller t.o.m. samma dag, allt handlar om att planera packningen i hjärnan innan förstår ni. (Jag sa väl att jag hade halva rummet kvar att packa klockan elva på kvällen, den natten jag skulle lämna Notts, och att vi skulle åka halv två? Det här med att packa fort är jag bra på. I regel brukar jag inte glömma alltför många grejer heller. Och då var det ju verkligen så hemsk att packa så det var ju bokstavligen bara "ner med skiten för fan så åker vi sen". Fast det är bra om man packar upp vartefter så att man hittar alla gömda skatter... Jag packade upp sista väskan från Notts igår faktiskt för att jag var absolut TVUNGEN att ha nya linser och kunde inte för allt i världen förstå vart de kunde vara. Jag visste att jag packat ner dem, så var de ju där, såklart! :) Så nu är allt uppackat, fick jag det gjort. Min mamma absolut älskar mig över dessa personlighetsdrag. Vi är så lika så att det är skrämmande ibland.)  

Som jag sa så kommer jag inte fatta att Simeon ska komma hit förrän jag ser honom med egna ögon, det är för overkligt att fatta. Han hör inte hemma här, jag ska inte kunna föreställa mig honom här, det är något fel i logiken. Den 29 juni får jag kanske lov att fatta det iaf....:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: