fiaelisa

Biljettköp på olika håll

Kategori: Allmänt

Första biljetterna bokade! Den första tågfärden går av stapeln den 4 juli kl. 16.35 från Norrköping till Lund. Därifrån blir det nattåg med uppvaknande i Berlin på måndagsmorgonen! Så idag om tre veckor, då är vi ju där, sedan igår till och med. Dags att repetera några tyska-fraser kanske? Aaaaaaahhhh det ska bli så kul att ge sig iväg!!!:D Inte alls långt kvar:) Vi nästan studsade ut ur stationen och mötte senare upp med Oscar och hans Jenny på Espresso house för en rejäl pratstund. Sedan på kvällen var jag hos Elin:) Man får utnyttja sin lediga tid till fullo - det är himla bra, så får man lite kvalitetstid på olika håll! Dessutom blev det en morgondejt med Anna i Söderköping imorse! Perfekt:)

Nu sitter jag lite förväntansfull här - Simeon är nämligen på gång att boka flygbiljetter hit...:) Men han får fasen ta och raska på för det var inte många biljetter kvar när jag tittade imorse. Då ringde jag och fick svar från en yrvaken zombie...hehe...och sa att om du ska komma de datumen du har tänkt så får du ta och boka innan de tar slut för det är nämligen två biljetter kvar typ - Ahh!! Jag är uppe ur sängen nu!! hehe...:P Bäst för honom.

Så jag hoppas att han får tag i någon fungerande dator inom KORT! Biljetterna kommer säkert att ta slut innan han hinner fram. Jag bara har en instinktkänsla av att något kommer hända... så att han inte kommer hit trots allt, för det känns bara FÖR overkligt att få se honom HÄR. Jag kommer inte att tro på det förrän jag ser honom komma gående på flygplatsen och först då inser att han hittade rätt biljetter till rätt flyg och flygplats, inte missat planet och inte störtat... och jag kan krama om honom. DÅ kanske jag fattar att jag har honom här. Till dess är det bara overkligt och finns bara i någon konstig hitt-på-fantasi. Först och främst, för att göra idén en gnutta mer verklig vore ju en biljettbokning (NU!) en passande start.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: