fiaelisa

Kallsupa vattenmelon - slafsi slafs

Kategori: Allmänt

Dags att runda av denna del av luffen, delen - semestern i Kroatien - som har varit helt ljuvlig. Lite vemod far vi erkanna att vi kanner... Frukostbuffe, strandchill och att ta dagen lite som den kommer, det har varit annat det an det runtflackande vi hittils har varit med om. Imorn ar det dock tillbaka till backpackingen och luffarna som vi faktiskt AR. Det ar nu halvtid i resandet och det ar stader kvar att upptacka!

Imorgon gar tagen till Rom, rattare sagt tre stycken for att ta sig anda fram. Avfard harifran kl. 15 och framme kl. 10 dagen darpa. Vi haller tummarna for AC denna gang da varmen fortfarande ar densamma har nere, ca 37 grader i skuggan! Det var ju verkligen en syn da vi akte 6,5 timma pa bajsnisse-sparet nar folk flaktade sig fordarvade. 

Idag har vi for ovrigt solat, for omvaxlings skull dessa dagar... men vi har gatt pa marknad i Split under aftonen ocksa! Dar fanns det gott om marknadsstand och Challe hittade en klanning som hon blev sa glad for:) Sjalv hittade jag ett par svinsnygga solglasogon men saljarna var pa mig som hokar fast de fick bli besvikna, for jag upptackte att skiten var sneda och ett par sneda brillor vill man ju inte riktigt knalla runt med. Att se konstant lagom berusad ut - neee tack. Nog for att Challe garvar at mig anda, men det vore val en alldeles for lattkopt komedi. Jag bjod pa nagot mer originellt idag i sa fall, da jag rakade kallsupa vattenmelon, namligen slafsa upp det i nasan pa nagot konstigt satt. Harligt va!? Lycka till med den prestationen.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Fylleglasögon kan man nog klara sig utan.... Jag håller också tummarna för att ni lyckas scora lite aircon. Mina svettiga nattågsfärder i Thailand var inga höjdare om man säger så. De har för övrigt fixat ventilationen på jobbet så det är inte längre 35 grader inne. NICE. Miss ya sötis!

    2010-07-23 | 23:06:44
  • Hanna säger:

    Fylleglasögon kan man nog klara sig utan.... Jag håller också tummarna för att ni lyckas scora lite aircon. Mina svettiga nattågsfärder i Thailand var inga höjdare om man säger så. De har för övrigt fixat ventilationen på jobbet så det är inte längre 35 grader inne. NICE. Miss ya sötis!

    2010-07-23 | 23:08:03

Kommentera inlägget här: