fiaelisa

SILIKON!!!

Kategori: Allmänt

Till fönstren är en riktig höjdaridé! Jag nämnde lite försiktigt till Windy att på morgnarna i vårt rum har det många gånger varit 14 grader när man vaknat... Han såg lite fundersam ut och sa -Jaaaha..., är det bra eller dåligt eller? - DÅLIGT herregud det är ju svinkallt! Så igår tog han med sig silikon-sprutan upp till våra fönster och gjorde en kvick undersökning och åtgärdade de dragiga springorna så gott han kunde. Än så länge kan jag inte styrka att det har gjort underverk för det var Anna som klev upp tidigt så hon får avgöra. En liten förbättring vill jag nog tro att det är ändå!

Jag har två dagar ledigt just nu, igår och idag och jag varvar mellan att vara lat och att få vissa saker gjort. En viss broder fyllde 25 år igår så hans present fixades och skickades iväg:) Sedan hängde jag hos Anna på Pumpkin och fick lite lunch! Nu ska det också banne mig fixas bankkonto vi har tid hos någon Andrew kl.15.25 (vilken jäkla udda tid) och sedan!! Ska vi faktiskt gå första gången på ett gym där vi har bestämt oss för att börja träna när det finns tid.

Imorgon är det Angel igen och där är det nedräkning. Den restaurangen ska nämligen stänga ner den 15 februari. Som tur är så ska det inte påverka mig något nämvärt säger de för jag är ju egentligen stationerad på Cornerhouse. Pjuh!! Ingen ska bli arbetslös, det blir omplacering till andra restauranger i staden vilket de flesta är glada för. Imorgon är det den andra servitrisen på Angel, Donnas, födelsedag. Får se om kockarna överraskar med en liten tårta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: