fiaelisa

Sa var man tillbaka till vardagen!

Kategori: Allmänt

Jag maste erkanna att det var lite tungt med alla farval de sista dagarna fore avfard och att det inte BARA kandes hallelulja att aka tillbaka. Nej, det var jobbigt ocksa pa vissa fronter. Det ar val heller inte sa konstigt heller efter att man har varit hemma i hela tre veckor och enbart vigt sin tid at att ha det bra med vanner och familj.

Val tillbaka kan jag inte saga annat an att det kanns skitbra att vara tillbaka:) Hur mysigt som helst med bamsekramarna som tog emot en har pa Beauvale Road och valkomstmiddag. Dessutom har vi ett mysigt rum efter IKEA-turen fore jul, landet ar varmare (huset ar dock helvetes kallt som vanligt har vi upptackt) och bade Annas och mitt jobb hade raknat med att vi var tillbaka. Jag var t.o.m. pa schemat dagen efter hitkomst!! Vilket ingen hade informerat mig om sa det var tur att jag fick reda pa det av slumpen bara for att jag var inne och sag hej nagra timmar innan. "Heeeej! Valkommen tillbaka! Du vet att du jobbar ikvall va!!??" Eh, okej, jaha, naaaee DET visste jag da inte men okej, det funkar!

Efter arbetet blev det nagra drinkar med Sivan och Martin och ALLDELES for sent. Klockan ar nu strax efter 11 och jag har sovit totalt tva timmar och jag borjar jobba klockan tolv.

Jag ar helt evinnerligt trott.

Sjukt trott.

Sa trott att jag kanske tippar over borden idag nar jag tar bestallningar. Ultimat servitris-uppforande. Kul att vara tillbaka i alla fall:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: