fiaelisa

Internationella inga-underklades-dagen

Kategori: Allmänt

En betydligt lugnare arbetsdag igar nar sondagen passerade. Naajs:) Mycket tid over for pratverkstad och sa kom Anna in efter att hon hade slutat och kakade med mig under min lunch. Det var alldeles lagom med bord att servera och da kan man ju vara en riktigt trevlig servitris. Tva bord av de igar kommer jag ihag sedan tidigare och mannen i en av dessa familjer sa efter nagra minuter "din engelska blir bara battre och battre!". Dottern tyckte att det var oerhort pinsamt! "Tank om hon hade varit engelsk och du sager sadar!" - "Naa, men jag vet ju att hon inte ar det, det var ju menat som en kompling eller??" - "Jaa absolut sa jag! Det blir jag ju bara glad for:)" Jag overvagde att borja snacka franska igar nar jag upptackte att jag hade tre franska ungdomar vid ett bord ocksa...men jag fegade ur dar lite..fast jag sa Bon appetit nar de fick maten. Det tyckte de var roligt. Tank sa lite man kan gladja med ibland.

Gary som ar drygast i varlden och alltid har ett fullt forrad av diverse skit att prata om hade bestamt att det var internationella inga-underkladers-dagen sa jag blev tillsagd pa skarpen for att jag hade BH. Pa schemat for dagen till teamet stod det - Sofia, try to look sexy and make Gary his tea all day.

Jalva pucko...:) Strax ar jag dar igen, da far vi se vad som star pa dagens meddelande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: