fiaelisa

Yeeeay!

Kategori: Allmänt

Åh tjejer! Tänk att få ett sådant kärt besök!! I mitten av mars så kommer Elin Wastesson, Felicia Johansson, Hanna Larsson och Charlotte Monahov hit!! GUUUD SÅ ROLIGT!!!! :D


   

Tänk att få ha er här några dagar - ooooh va kul det ska bli!!! Jag längtar!



Det finns förstås flera där hemma som jag skulle vilja krama om, ni vet vilka ni är förhoppningsvis :) Nyss fällde jag några tårar under ett samtal med en av dem som jag inte kommer att få krama om inom den närmaste framtiden... Lite Ringen-nörd som jag är så måste jag ju säga att det passar alldeles utmärkt att citera gamle kloke Gandalf här av flera orsaker - eller vad säger du Hanna?;) - "Jag säger inte 'gråt inte' - ty alla tårar är inte av ondo."


Kommentarer

  • Felicia säger:

    Det ska bli så supert! :D

    2010-02-06 | 09:14:16
    Bloggadress: http://fellan.webblogg.se/
  • Hanna säger:

    Han var vis den där Gandalf, och för att citera en annan kär karaktär: MY PRECIOUS!!!!!!! Jag saknar dig och längtar till vi får dela säng igen.(Den sista biten har jag hittat på själv.)

    2010-02-08 | 22:23:54
    Bloggadress: http://hannaslogg.blogg.se/
  • Hanna L säger:

    Det ska bli riktigt kul o komma o hälsa på er :D! O se hur ni har det :) Längtar som en tok! Hoppas att allt e bra me er :) puss o kram

    2010-02-09 | 14:42:32

Kommentera inlägget här: