fiaelisa

L-boxen avklarad!

Kategori: Allmänt

Usch vad jag har kampat. Igar satt jag nog nastan 6 timmar i kontorsskrubben pa Bella framfor en minimal laptop med ett program om mat och halsa, renlighet, lagar och foreskrifter, bakterier och sjukdomar m.m m.m.... Detta ar ett plagsamt program med massvis av information med en talande rost, viktiga punker och bilder, som foljs av tester. Om man har ETT fel pa testet far man gora om hela skiten. Somliga kan forsta var Fia har sitt talamod nar det galler sadana har saker... Det kandes som en kombination av Nationella provet i Engelska (bade skrift- och horforstaelsedel) och nagon slags terrorist-ovning "du far aldrig ha ett enstakafel". I formiddags gjorde jag den sista delen och holl pa att hoppa av stolen nar den sista kategorin var avklarad och jag for sista gangen fick hora "Congratulations - You have now passed the assessment - please press next to continue." Oh JA TACK!!!!
Igar kvall efter dagen i skrubben foljde Martin hem hit och blev klippt av Anna i koket! Hon har garanterat fatt en ny stamkund. Han var sa nojd sa och det ar ju kanon for Anna att fa extra kunder. Hon ar nu pa salongen och jag ska strax pallra mig ivag till ett kvallsshift jag. I helgen ar det ju som bekant Alla hjartans dag vilket betyder manga... "a table for two please". Det blir nog trevligt:) Kan ju hoppas att folk ar extra generosa med att ge dricks till oss som arbetar hela helgen;)
Jag har haft platt har igar och idag - ingen har kant igen mig pa jobbet. Hihi:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: