fiaelisa

Kors i taket!

Kategori: Allmänt

OFF - stod det på schemat för Sofia Carlsson idag men som alltid (mer eller mindre) blev jag tillfrågad att jobba. Första tanken var "okej det är lugnt!", man tackar inte nej till jobb är ens första tanke när man går på timmar. Sedan så kom andra tanken... "Nä! Vad var det du sa häromdagen Fia!?"  - Nä, tyvärr jag har faktiskt planer för imorgon kväll så jag kan dessvärre inte, jag är ledsen - det var en liten vit lögn, jag hade inga direkta planer just då, men Anna och jag är lediga tillsammans och då blir det en plan. Man kan fasen inte jobba hela tiden. Man jobbar för att kunna leva, man lever inte för att jobba. Om jag inte hade varit ledig idag så hade jag jobbat 7 dagar den här veckan igen så...jag tyckte att jag kunde vara ledig:) Snart ska jag faktiskt möta upp med två tjejer från jobbet, (Lauren Long och Anna Collins) och ta en kaffe och sedan shoppa! Så himla trevligt att mötas utanför jobbet sådär! Sedan hakar Anna på när hon är klar på Pumpkin:)

Ooooh vet ni då, kära Charlotte och jag har beslutat att tågluffa genom Europa under juli månad!!! Wihu så kul!!!:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: