fiaelisa

88 timmar

Kategori: Allmänt

...har jag jobbat de senaste 8 dagarna!!! Från och med förra fredaspasset till och med igår. Antal timmar med sömn är ganska lätträknade också. Ojojoj.. Jag har nog aldrig sett fram emot en ledig dag så mycket som till den här, vet inte när jag var ledig en lördag i Nottingham senast heller! Oktober-november där någonstans? Det kändes helt underbart att lägga sig igår kväll och veta att imorgon behöver jag inte göra ett DUGG!! Wiiie!! Så jääävla skönt. Jag är nyss uppkommen från ett varmt och långt bad...:) Fötterna ser fortfarande lite halvt blåslagna ut och tårna har blivit kantiga och formats efter skorna, haha. Så idag är det rehab - inte rört sig många millimeter alls och möter på syre, för ovanlighetens skull är de utanför de täta skorna där de badar i värme, härligt va?;)

Jag och Anna har inte träffat varandra ordentligt på över en vecka... sagt hej mitt i natten när jag kommit hem och haft ungefär två korta frukostar ihop innan det har varit dags för jobb igen. Vi har konstaterat att såhär går det inte att hålla på. Den senaste tiden har varit ett undantag, man måste se till att få leva också. Vi är inte här för att slita arslena av oss utan att få någon tid över till att umgås eller roa oss. Nej, det blir inte särskilt roligt i längden! Hon är på salongen idag och slutar om någon timme så då ska jag gå in och möta upp så ska vi ha lite kvalitetstid - gå till ett favoritcafé, gå och äta eller rentav gå på bio. Det blir grejer det:)



Solen skiner också. Härligt.

Kommentarer

  • anna säger:

    Nej du..Lite mer kvalitetstid och flygande jacke borde vi unna oss:) puss pare<3

    2010-02-22 | 19:43:02
    Bloggadress: http://annnnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: