fiaelisa

Inte den Sofia

Kategori: Allmänt

Det nya passet är uthämtat! Och damens kommentar "Nämen gud vilken bra bild!!" -Åhå tack :) Sedan sa hon "Sofia Carlsson...?" Tittade mig rakt in i ögonen, log stort, lutade sig fram och frågade "Är det du som sjunger!!?"

Först blev jag lite ställd, hon kunde ju ha hört mig sjunga vid något tillfälle, men sedan tänkte jag att Näää, det är inte mig du menar, jag är inte DEN Sofia Karlsson som sjunger och är känd inte! Så det blev en liten trevlig pratstund :) Och nu kan jag pusta ut med rätt namn. Fick höra att det kunde vara riktigt besvärligt i USA med att ha namnen som jag hade förut.



Förresten har jag fått tillbaka skatten från England nu! Hoppas bara att checken inte är falsk! Bäst att inte ropa hej förrän den har blivit kollad här i landet...

Kommentarer

  • Ia Christina Elisabet säger:

    Rätt ska va rätt! Har också tagit tag i saken med att ändra namn.

    2010-12-08 | 09:48:46

Kommentera inlägget här: