fiaelisa

Tiden har rullat som lagerarbetare

Kategori: Allmänt

Dåligt värre med uppdatering här! Veckan har rullat på fort som attan. Mycket för att jag faktiskt jobbat, har hoppat in på Glitter-lagret där ordrarna flyger in som bara den nu innan jul, så vi är många extra där nu! Det är inte bestämt hur många dagar det blir för min del men i dagsläget vet jag att måndag-tisdag blir det också jobb. Det har varit riktigt roligt att börja jobba hela dagar som vanligt folk. Första förmiddagen kände jag mig som en väldigt onödig extrainkallad personal eftersom jag hela tiden mötte folk som man inte pratat med på länge och fastnade att snacka med, skittrevligt! Förresten har antagningsbeskeden från universitetet kommit MEN jag har slagit fel lösenord och hejfadderittan så jag kan tyvärr inte logga in på mitt personnummer och se om jag kommer in. LITE halv-störigt. En ny pin-kod är beställd och väntas komma inom kooooooort!!

Kommentarer

  • Bella säger:

    Jag tror ju inte du behöver oroa dig om att inte ha kommit in. Men shit så kul att du ska börja studera alltså! Jag får komma o hälsa på dig i Götet sen när jag är på svensk mark i höst :)

    2010-12-12 | 15:54:02
    Bloggadress: http://bellitabonita.blogspot.com
  • Fia säger:

    Jajag hoppas ju det asså:P men man blir ju lite nojig när man inte kan kolla "jag kanske sökte fel när jag klickade!!" Typ. :) Vore askul med besök och göra Göteborg!!!:D

    2010-12-12 | 17:13:07

Kommentera inlägget här: