fiaelisa

Körkortsteori = färdigpluggat

Kategori: Allmänt

Jiiiihuuu!!! Första steget avklarat! Teorin blev godkänd. Pjuh :) Jag hade nog hjärtklappning första tio minutrerna under provet och tänkte "koncentrera dig nu, koncentreeera diiig och fortsätt så!" Det värsta kvarstår och körningen cirkulerar i huvudet ständigt nu kan jag säga. Drömde inatt att jag hade sista delen av ett körprov som var muntlig teori och att jag saknade ETT poäng och blev därför kuggad, så ringde jag till mor och tjöt och beklagade mig - det blev inget körkort. När jag lagt på hade körskolan ringt och kontrollanten ville meddela att han ändrat sig "ditt svar på den där frågan var inte så pjåkigt ändå, du har körkort nu." Haha.

Så jag har kört idag och dessutom är förberedelserna för nyår i full gång! Maten är inhandlad och allas uppdrag för nyårsaftonen är nedskrivna....hihi ;)

 
Fina rackabajsare var det förra året minsann!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: