fiaelisa

Friska vindar gör mig alltid gott

Kategori: Allmänt

En moster igår var orolig för att jag inte går ut och rör på mig, så det är bäst att jag säger luuuuugn bara lugn. Det har jag också kommit på för många år sedan att det är A och O för ens välbefinnande. Om man så joggar, lunkar, power-walkar eller tar en vanlig promenad så gör det en gott och jag skulle personligen aldrig kunna hålla mig ifrån det och fortfarande må bra. Nope jag behöver det för både kropp och själ. Rensa tankar och komma ut. Det är också plåster, sa moster och det håller jag verkligen med om. 

 
Nästa år vill jag fasen med och lunka i Österrike.
 
Har precis tagit oss uppför en brant backe som döljer sig i bakgrunden. Ni kan döma av min ansiktsfärg att det krävde en smärre ansträngning;)
 Promenad i Notts.

Ibland kan man ju sakna något enormt att få ta med sig den här idioten ut på tur...När jag blir stor kan det mycket väl finnas en hund i mitt hushåll. 
 
Ståtliga, mysiga och barnsligt busiga Kodi.
 Bästa dojorna som jag haft i ett ÅR nu. Ni får sluta med att slitas ut så att jag kan ha kvar er.
 
Igår kväll var farsgubben och jag ute och joggade - skål på det.

Kommentarer

  • Frida säger:

    Håller med dig! Vart sitter för övrigt far din och du och pimplar? Puss!

    2010-08-30 | 13:35:17
    Bloggadress: http://fridacarlssons.blogspot.com
  • Fia säger:

    Det var när mor o far hälsade på mig i Nottingham o vi gick till en pub som är känd för att vara Englands äldsta (Old trip of Jerusalem) Mysigt ställe!

    2010-08-30 | 15:21:04
    Bloggadress: http://fiaelisa.blogg.se/
  • anna säger:

    Man kan ju inte annat än att bara sakna den där lurviga token när man ser de där härliga bilderna..<3

    2010-08-30 | 16:21:40
    Bloggadress: http://annnnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: