fiaelisa

Där är du och här är jag

Kategori: Allmänt

Jag har fått ett lösenord! Det är olyckligtvis inte fulländat vilket innebär att jag ännu inte har tillgång till programmet som jag ska arbeta med. Synd... Det känns som att hela avdelningen vet att jag inte kan göra något men det är bara "nähä, hoppas det kommer igång snart då" Mmm...DET hoppas jag med. På plus-sidan så har jag ju de senaste två timmarna haft Internet! OCH jag har bara en dryg timma kvar av att inte göra någonting. 

I eftermiddag ska jag faktiskt träffa min gamla barndomsvän Matilda. Det var på tiden att vi slog slag i saken. Vi var ju som ler och långhalm som barn hon och jag. Tänk att hon ska gifta sig! Så olika alla vi 20-21-åringars liv ser ut. Den ena pluggar där, den andre reser dit, den tredje har redan fått barn och så har vi dem som jobbar ända dääär borta! Eller ska gifta sig. Häftigt. Det är egentligen väldigt ont om mallar för hur en människas liv ser ut i den här åldern. Vilken bara är bra! Det ska inte finnas några stenhårda mallar senare i livet heller. Usch. Det kommer jag att akta mig för. Alla har sin egen mall med befogenhet att utforma allteftersom. Behaglig tanke...   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: