fiaelisa

Så tog det tvärstopp - i lagens namn

Kategori: Allmänt

Nu är jag så jävla förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Känner för att kasta krukor eller ta ett basebollträ och banka sönder en massa fönster och bara slå som en galning. Hårda ska dem vara också så att jag får ta i ORDENTLIGT. FY FAN. Vet ni vad som har hänt?

Jo, jag har ju nämligen känt mig lite peppad nu till mitt stundande körkortsbestyr och pappa och jag skulle ikväll ha övningskört. Lite i förbifarten kollade pappa så att mitt körkortstillstånd låg i saaben som det alltid har gjort, och det gjorde det. Han ögnar igenom vad som står och inser att detta är INTE. LÄNGRE. GILTIGT. Jag får alltså inte börja körskolan eller övningsköra privat. Jag behöver göra om min ansökan till Transportstyrelsen, eller vad FAAN det heter, som får in ca 4000 ansökningar VARJE DAG, gå till optikern och skicka in en färsk synundersökning och sedan vänta på att bli godkänd! Det finns ingen garanti för hur lång tid det tar.

Förlåt men... fy FAN!!!! säger jag igen. Jag som faktiskt hade blivit lite peppad till att börja med slitet. Det här var verkligen precis vad jag behövde, precis vad jag behövde. Gud så kul. Vansinnigt roligt. Arrrrrrrrrhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Kommentarer

  • Frida säger:

    Fy fan vad trist vännen! "Allt som kan gå åt helvete går åt helvete" Eller vad är det kallas? Det kommer fixa sig! Du ska se att innan du börjat nere i Götet har du ett körkort i din hand, men en snygg porträttbild på dig dessutom. :P Puss!

    2010-08-26 | 07:50:58
    Bloggadress: http://fridacarlssons.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: