fiaelisa

Otippad kändis på återvinningen

Kategori: Allmänt

Något väldigt oväntat fick jag se i eftermiddags. Mamma och jag tog svängen förbi återvinningen/loppisen i Söderköping och tittade runt på lite prylar. Mor skulle handla ett par saker och vi pallrar oss fram mot kassan, lagom smidiga, hon bär på en stor klädhängare/hylla av något slag och jag på en stor skohylla. När vi närmar oss står ett par där och diskuterar lite smått om vad de ska fynda och mannen där vänder sig till mamma och säger trevligt och käckt - Ni kan gå före ni för vi är visst inte riktigt färdiga med vårt här än:) Jaha tack, säger mamma och tar steget fram till kassan. Jag står där lite halvt i dvala med min skohylla i väntan på att köpet ska bli klart. Så råkar jag titta upp och möta denne mannens blick och det är ingen mindre än Daniel Breitholtz som befinner sig på återvinningen i lilla Sörping! Så jäääkla otippat! Nu är han ju inte världens kändaste största kändis men nog är han någon man känner igen från den där idol-juryn. Trodde nästan att jag såg lite fel först men nej visst var det han som hade tagit sig till Fix-området. Klart att det är värt att åka till Sörping och kolla vad vi har för grejer här nere. Måste säga att han gjorde ett ännu trevligare intryck än vad jag hade tänkt om honom. Kul!



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: