fiaelisa

Lekt detektiv

Kategori: Allmänt

Nu är det igång och jobbas. Ojojojojoj! Jag har t.o.m fått agera detektiv idag och med all sannolikhet bidragit till att få en säljare på Backaplan i Göteborg kickad. Käre Gilbert ringde och ville ha lite kopior av kvitton där han anade "konstigheter"... som jag kunde luska reda på och scanna över. Så nu har han nog sett att vederbörande brutta har slagit ut lite väääl många returer. Ha! Jag tycker om när fula fiskar åker fast.

För övrigt sms:ar jag just nu med Martin och berättade för honom att jag hittade ett reklamblad från när han och jag såg Robin Hood på bio sista veckan i maj. Och hur han fick mig att brista ut i skratt när han tyckte att lady Marion var så ful att han själv skulle agera en snyggare sådan om han bara hade en peruk! :D Vilken oerhört läcker syn. Kan inte tänka mig en snyggare transa.

Kanske borde köpa honom en peruk till han kommer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: