fiaelisa

Vägskäl

Kategori: Allmänt

Igår vid 18-tiden var Anna tillbaka i staden! Jag började jobba kl fem men sa direkt att om det visar sig bli en lugn kväll så vill jag meeer än gärna bli hemskickad och strax före sju så blev jag tillfrågad om jag ville gå. "Nää! Säkert!?:D" Så jag fick komma hem tidigt och krama om den hemkomna:) Så hade grabbarna gjort middag här med efterrätt och allt, OCH vet ni vad vi hade för sallad!? En vildsallad bestående av maskrosor, vilda vitlöksblad, kidney-bönor och nässlor. En aning märklig och Mike skulle nog ha skållat nässlorna lite till för Sam och jag tyckte att det brände lite på våra tungor faktiskt....hehe...

Sedan började vi prata om att Anna och jag ska till ett berömt medium i Cambridge den 27 april på en var sin session. Det ska bli så himla spännande och jag är både rädd för, samtidigt som jag är väldigt exalterad över vad han kommer att säga. Både Mike och Windy hade en egen Tarot-kortlek så Anna och jag fick oss en varsin spådom igår eller vad man nu kallar det. Det har jag aldrig varit med om förr men det var intressant och det lämnade mig ju inte mindre fundersam än vad jag redan är över hela min tillvaro. Det var vissa kort vars beskrivning var helt slående och då blir man ju min sagt STÄLLD. Hur sjukt var det inte att just det där kortet kom precis nu!? 

Tyvärr så räcker det inte med några spå-kort. De ger inga svar. De späder bara på ens förrvirring och gör den en gnutta värre. De sa dock att jag har styrkan i mig att fatta mina beslut. - Jo, vi får väl hoppas det och att det blir rätt också, men just nu vill jag bara veta svaret. 



På väg tillbaka till Notts den 4 jan 2010.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: