fiaelisa

Mycket skoj och - de första tårarna

Kategori: Allmänt

Här har det hunnits med mycket den senaste veckan tycker jag, det blir annat när man är ledig. Match, härliga stunder i solen, sommarkvällar med svinroliga utgångar, restaurangbesök, chailattar, blivit friserad (!) och så lite jobb. Inte mycket alls dock, man vill ju försöka ta tillvara på den tid i Notts som återstår så det passar ju rätt bra. Jag hade fyra shift den här kommande veckan men ett kunde jag inte jobba så nu återstår endast tre. Imorgon MÅSTE jag ju nämligen vara ledig för då ska vi fara genom halva landet för att träffa detta medium... Spoooky!! Exalterad är jag..:) Gud så jäkla spännande det kommer bli. 

Igår jobbade jag sista shiftet tillsammans med servitören Augustin som har varit en nära kompanjon och stöttepelare ända sedan jag började på Bella. En såndär härlig människa som man inte får träffa så många av. Han ska bli pappa nu i dagarna och ska därför vara ledig nu en månad - så det var sista gången vi jobbade ihop och det gick INTE att hålla tårarna inne under den kramen...Så nu har Fia gråtit för FÖRSTA gången av alla farväl. Jag hoppas inte att säga hej då till de på jobbet ska bli så tungt igår. Jag kommer väl inte ha krut-torra kinder men vissa har ju betytt särskilt mycket förstås.

Lite bilder från senaste veckan.

 Laddar för match!  Tur för dem att de vann - jag köpte t.o.m. en egen Notts-halsduk kvällen till ära!
  Vilken pudding jag har i sängen va?;)   Marknad på nationaldagen Shopping...:)
 Sol

Och käk: Dinos - om jag hade ett café/restaurang så vore det här en mall.

 Fin kväll vid kanalen betyder fullproppat med folk vid Waterfront.  Gött.   Hit kom vi tillbaka några timmar senare också... Såhär glada typ;)    Och träffade heeelgalna tjejer..:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: