fiaelisa

Latmask

Kategori: Allmänt

Bara for att Anna inte ar har sa har jag varit ledig de tre senaste kvallarna, helledig igar, ledig idag fram till fem och jobbar bara mitt pa dagen imorgon. Det har inte hant att jag har haft sahar manga lediga kvallar och ovrig fritid pa jag vet inte nar! Det ar val typiskt sa att det forslar? Man skulle kunna tro att jag kanske tar tag i en massa saker och springer till gymmet och grejar, men naaae, jag har mer sysselsatt mig med sa lite som mojligt. Solen (samt min generella lathet) gor att jag inte haft nagon som helst lust att ga till gymmet, rummet ser inte helt fruktansvart ut vilket gor att det inte kanns sa nodvandigt att stada plus att det faktiskt kanns ratt skont att bara spendera tid hemma och vara omkring grabbarna for en gangs skull. Forresten blir jag en expert pa att ata nar jag ar sjalv och har for lite sysselsattning, da ar jag omattlig och sugen pa allt. Jag skulle bli en tunna om jag var arbetslos och bodde ensam. En katastrof-situation jag ska se till att akta mig for. Som tur ar sa ar ju Anna tillbaka redan pa tisdag sa hon kommer forhoppningsvis kanna igen mig som den Fia hon sag sist;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: