fiaelisa

Knackebrod!

Kategori: Allmänt

Sista knackebrodet fran Sverige gick at imorse. Det var med sorg i hjoartat jag knogglade ihop paketen och slangde dem i soptunnan. Sa nar jag blev lunch-hungrig forut och gick till affaren tankte jag att nu ska vi se har om Sam kanske hade ratt nar han sa att det har var nagot likande...och JA det var det! Sa nu har jag atit en halvliter skogsbarsyoghurt och ett halt paket med detta knackebrod i rent lyckorus! Oj vad matt jag blev.... men gott var det, sarskilt med ost:)

Idag har jag skypat med Ellinor! Det var himla himla mysigt att fa prata, vi har inte vaxlat nagra ord alls sedan i julas sa det var minst sagt pa tiden..:)
Nu har jag brod i ugnen och sen ska jag ga in och mota Anna nar hon jobbat klart och efter standard-chaien sa ska vi ga pa bio tankte vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: