fiaelisa

Filmbolande igar och fotbollsanda ikvall

Kategori: Allmänt

Na, snart far det vara slut med karleksdramor - vi pallar inte att halla kanslorna i schack langre varken Anna eller jag. Nar vi satt i biosalongen igar kom tararna strommande ett ANTAL ganger, vi kan konstatera att vi genomlider en blodig period i vara liv. Karleksdramor - uuuh...det ar tufft just nu..:( Men den var bra, det kan jag inte saga annat. Valdigt bra.
Efter att ha torkat tararna och kommit hem myste vi framfor Sa ska det lata. Tack vare Felicia har vi nu tittat pa programmen flera dagar i rad. Dar har vi nagot som garanterat far en pa gott humor! Det ar ett som ar sakert. Battre fredagsunderhallning kommer aldrig att finnas - wihu for Settman och sang!:) Vi tittade t.o.m. lite idag ocksa till frukosten. Ikvall blir det daremot andra bullar. Vi ska ga pa MATCH!!!! Det ar spannande nu forstar ni for Notts County ligger etta i ligan (!) och ikvall moter de tvaan. Det ar endast ett poang som skiljer dem emellan, vilket betyder att kvallens match kommer att vara stenhard. Vi ska heja. Gooo Noootts!

Kommentarer

  • Bella säger:

    Jag gillar att vi alla älskar så ska det låta och settis :) Underbart. Förresten har jag velat sett den där filmen jättelänge, är den bra?

    2010-04-20 | 15:45:02
    Bloggadress: http://bellitabonita.webblogg.se/
  • Felicia säger:

    Åh så mys med lite så ska det låta! ;) Jag vill med se den, såklart. Bella vad säger du, när, var och hur??

    2010-04-20 | 18:43:02
    Bloggadress: http://fellan.webblogg.se/
  • Fia säger:

    Jag tycker absolut att ni ska se den! Ni kommer tycka om den det vet jag:) Ta med lite näsdukar bara...eller kör med vattenfast

    2010-04-23 | 10:23:57

Kommentera inlägget här: