fiaelisa

En "ensam" vecka - mycket märkligt

Kategori: Allmänt

Så är nu Anna hemma i Gusum igen! Det blev tydligen en himla överraskning för dem där hemma när hon kom och knackade på dörren! Gud så roligt att kunna genomföra en sådan dunder-överraskning till mammas 50-årsdag!:D Tillbaka på Beauvale Road är hon inte förrän tisdag kväll så det känns riktigt märkligt måste jag säga att bara ha sig själv de kommande dagarna... men det ska gå bra det här minsann! Konstigt bara, vi kom fram till igår att vi inte har varit ifrån varandra 6 dagar i rad sedan jag var i Österrike första veckan i augusti! Ojojoj så vrickat:)

Idag har jag varit heeelt ledig. Sam och jag satt i köket halva dagen med varsin dator och muppade oss, sedan gjorde han lunch till oss, superengelskt - baconsandwich och te. Under eftermiddagen mötte jag upp med Martin och hans föräldrar och tog en varm choklad och gick på bio! Vi såg "Clash of the Titans" som är gjord i 3D så att man fick sitta där med brillorna på:) Jag har aldrig sett en 3D-film förut så det var en upplevelse, mest roligt var det att ha brillorna. Filmen var dessutom riktigt bra! Ett tips om man gillar underhållande äventyr där inte allt är för verkligt. (Tjejer - Perseus är dessutom svinhet)



När jag kom hem bjöds det på mastodont-middag här à la Sams franska cuisine och därefter blev det filmvisning i Windy och Mikes säng där uppe med storbildsskärmen. Men jag säger då det - Mike, vad tänker du med när du väljer film..? Rumpenstumpen skulle jag vilja påstå. Det här var en fransk film i svartvitt som vi efteråt inte fattade vad den handlade om. "Ehm..brilliant..." sa Windy sarkastiskt..och vi alla satt med stora ögonen och stirrade när eftertexten började rulla... Det bästa var att den inte var så lång tyckte jag, samt att vi hade choklad. Påskätandet har ännu ikke slutat för min del - gottis hela dagen idag av olika slag! Nu ska jag nog minsann krypa till kojs och ladda för ett skift på 12 timmar imorgon, EN bra film blev det idag iaf:) God natt

Kommentarer

  • anna säger:

    ja du snuttan, nu blir det några dagar utan varandra. Men det ska nog gå bra får vi hoppas. Men jag kan ju inte förneka att det känns bra konstigt. Mikes filmsmak alltså. Verkligen vald med rumpenstumpen:P Bilden i mitt inlägg är från i julas så det är mycket mindre snö nu;) puss på dig

    2010-04-08 | 22:49:55
    Bloggadress: http://annnnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: